16 Aralık 2016 Cuma

En İyi Bebek Bezi Hangisi | Detaylı İnceleme

Hep merak ederdim marketlerde paket paket, marka marka bebek bezleri gördükçe “bir paket bez ne kadar süre yetiyor acaba, en iyi bebek bezi hangisidir?” gibilerinden soruların cevaplarını, sonrada “amaan buna para mı dayanır yahu, şimdiki anneler de ne hazırcı canım” deyip kafamı çevirip uzaklaşırdım reyondan. Bekara hanım boşamak kolay misali içimden geçirdiğim o düşünceleri bir bir yaşıyorum şimdilerde. Bir paket bezin canı sağolasıca bebeğime yaklaşık bir hafta gittiğini yaşayarak öğrendim mesela.
En iyi bebek bezine gelince bu bebeğin cildine göre değişen bir konu. Yani yüzde yüz, garanti şu bez en iyisi demek doğru değil. Bir marka bir bebeğe hiç pişik yapmazken, diğerini fena kızartabiliyor.
Daha önce ülkemizde yaygın olarak kullanılan bebek bezlerinin üreticilerini ve menşei ülkelerini paylaşmıştım. Bu yazımda ise denediğimiz 10 bebek bezi markasını görselleriyle zenginleştirerek tanıtmaya çalışacağım. En iyi bebek bezi hangisi siz karar verin.
Umulur ki faydalı olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder